torsdag 11. november 2010

Tanker om redesign-prosjektet

Nå er prosjektet endelig ferdig, å klassen har fått til så utrolig mye bra på disse to ukene!
Alt fra puter , klær,vesker,hårdesign osv! Vi er ganske mange til sammen i begge klassene, likevel er det ingen som har laget det samme!


Det har vært nytt, iallefall for meg, å bruke bloggen som dokumentasjon, men jeg syns absolutt at det bare har vært positivt. Alle i klassen har hverandre på bloggen sin, så alle kan enhver tid gå inn å se hvor langt de andre har kommet, og man har muligheten til å gi kommentarer som man kanskje ikke hadde turt å gi direkte til hverandre. Dessuten sto vi mye friere til når vi måtte dokumentere! Istedenfor å sitte med et ark og skrive det der, noe man kanskje måtte gjøre i klassen, så kan man vente til man kommer hjem, og heller fokusere på alt det andre i oppgaven.Det var noe som var veldig greit for meg, som sliter med å konsentrere meg med mange rundt meg.
   Vi har jo og jobbet med moodboard for første gang, å det håper jeg at vi får fortsette med! Jeg har skrevet det i de andre blogginnleggene også, men det er så utrolig mye enklere å gjøre det på datan, istedenfor å sitte å skrabble ting ned på et ark. På datan har man gjerne mer tilgjengelig når det kommer til bilder og sånn også. Jeg likte utrolig godt oliobords, enkelt , og greit!

Oppgaven har vært utrolig kjekt å jobbe med, å nå når jeg ser resultatet er jeg veldig fornøyd! Vi får gjøre så utrolig mye morsomt på skolen, og det er noe jeg setter pris på. Det gjør at motivasjonen til å gå på skolen stiger, for min del ihvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar